Divendres, 17 Maig 2024

Jubilació el passat 11 de maig de la Sra. Maria Puigdellívol Casas, de Fruiteria Puigdellivol del carrer Cap del Rec 7 de Manresa, l’Associació de Comerciants del carrer Sobrerroca, Plaça Major, St. Miquel i Voltants li fa entrega d’un obsequi i li desitja una molt bona Jubilació!

Recull d’imatges de la diada de St Jordi!

Dijous, 02 Maig 2024

Recull de fotos de Sant Jordi 🌹 Gràcies per acompanyar-nos en una altra diada!! 📖 Visita el centre històric de Manresa i trobaràs tot el que necessites! 🥰🥰 Recull d’imatges!

Recull de fotografies dels carrers il·luminats de Nadal!

Dijous, 21 Desembre 2023

L’Associació de Comerciants de Sobrerroca, Plaça Major, St. Miquel i Voltants de Manresa us convida a passejar pels nostres carrers il·luminats de Nadal i a comprar a les botigues del Centre Històric! 🥰🎁🎉 RECULL DE FOTOGRAFIES Més informació sobre l’associació i els comerços: 📞 Truca’ns al 93 872 37 97