Som una Associació de Comerciants que engloba una part del Centre Històric de Manresa, els nostres carrers els quals pertanyen els nostres associats són: Sobrerroca, Plaça Major, St. Miquel, Cap del Rec, Baixada del Pòpul, Baixada de la Seu, Codinella, Sant Andreu, Baixada dels Drets, Joc de la Pilota, Plaça Infants-Europa, Carme, Plaça del Carme, Sabateria, Arcs de Santa Llúcia i Via Sant Ignasi.
La nostra història comença als anys 80 on ja funcionava l’associació de comerciants de Sobrerroca, Plaça Major i Voltants.
L’any 2013 després de la dissolució de les seves respectives associacions es van incorporar a la nostra associació, els comerços que van voler, del carrer St. Miquel i del carrer del Carme. Amb aquesta unificació la denominació actual de la nostra entitat és Associació de Comerciants Sobrerroca, Plaça Major, St. Miquel i Voltants de Manresa.
Tenim una junta directiva de 9 membres constituïda de la següent manera:
President: Josep Tobeña
Vicepresident: Joaquim Vert